მოლარე
“ალტა” ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, რომელიც ოპერირებს როგორც მსოფლიო ბრენდების, ისე დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვებისა და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით და წარმოადგენს უმსხვილესი მსოფლიო ბრენდების პარტნიორულ კომპანიას.
კომპანია „ალტა“ აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მოლარის პოზიციაზე, ქალაქ თელავში.
სამუშაო ადგილი : თელავი
ძირითადი მოვალეობები:
- ფასების ცვლილების ყოველდღიური შემოწმება და ამობეჭვდვა;
- გაყიდული საქონლის შესახებ პროგრამაში ინფორმაციის გატარება;
- ზედნადებების, ინვოისის გამოწერა;
- ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება; (ბუღალტერიისთვის და საწყობისთვის)
- მაღაზიაზე საქონლის გადაწერა, სხვა მაღაზიიდან საქონლის გადმოწერა (ქსელის შიგნით)
- სალაროს წარმოება;
- მომხმარებლის უნაღდო ანგარიშწორება;
- შემოსული ნაღდი ფულის კუპიურების შემოწმება და ყალბი ნიმუშების გამოვლენა;
- დიპლომატიური პირისთვის დღგ ანგარიშფაქტურის გამოწერა;
- მომხმარებლის მიერ დღგ ანგარიშფაქტურის მოთხოვნის შემთხვევაში ბუღალტერიისთვის ინფორმაციის მიწოდება;
საკვალიფიკაციო მოხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- ინგლისური და/ან რუსული ენების სასუბრო დონეზე ცოდნა სასურველია;
პიროვნული თვისებები:
- კომუნიკაბელურობა;
- პუნქტუალურობა;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთი წლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ განაცხადი “შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.

საწყობის ოპერატორი
“ალტა” ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, რომელიც ოპერირებს როგორც მსოფლიო ბრენდების, ისე დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვებისა და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით და წარმოადგენს უმსხვილესი მსოფლიო ბრენდების პარტნიორულ კომპანიას.
„ალტა“-ს შვილობილი კომპანია „ტექპოინტი“ აცხადებს ვაკანსიას საწყობის ოპერატორის პოზიციაზე თბილისში.
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- შეკვეთის მიღება და გადაზიდვის სპეციალისტისთვის გადაცემა;
- აგროვების სისწორის კონტროლი;
- კამერების წინ დადგენილი წესით ტვირთის გადაცემის და დასტიკერების კონტროლი;
- ტერიტორიაზე წესრიგის და სისუფთავის კონტროლი;
- მანქანებში ტვირთის განთავსების და შეუსაბამობების კონტროლი;
- პროდუქციის საწყობიდან გასვლის შემდგომი ჩამოწერის განხორციელება;
- ყველა საწყობში არსებული პროდუქციის აყვანა საწყობის ბალანსზე ;
- საქონლის შეფუთვაზე შენახვის წესებთან დაკავშირებული მითითებების შესრულება;
- კომპანიაში არსებული შრომის უსაფრთხოების წესების დაცვა;
- უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- ინგლისური ან/და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
- აუცილებელია საოფისე პროგრამების (MS Office) საშუალო დონეზე ცოდნა.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- პრობლემის ანალიზის და დიაგნოსტიკის უნარი;
- ვერბალური/წერითი კომუნიკაციის უნარი;
- კომუნიკაბელურობა.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთი წლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ განაცხადი “შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი
“ალტა” ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, რომელიც ოპერირებს როგორც მსოფლიო ბრენდების, ისე დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვებისა და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით და წარმოადგენს უმსხვილესი მსოფლიო ბრენდების პარტნიორულ კომპანიას.
„ალტა“ აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- შემომავალი ზარების მიღება და გამავალი ზარების განხორციელება;
- საინფორმაციო ზარებზე დროული რეაგირება;
- მომსახურების სტანდარტების ზედმიწევნით ცოდნა და მათი დაცვა;
- გაყიდვის მოთხოვნის დამუშავება და შეკვეთების დაგეგმვის ჯგუფისთვის გადაცემა;
- გამავალი ზარების განხორციელება მომსახურების ხარისხის მონიტორინგისა და გაუმჯობესებისთვის;
- რემონტის, აქსესუარების შესახებ ინფორმაციის გაცემა/რემონტის სტატუსთან დაკავშირებული გამავალი ზარების განხორციელება;
- მონტაჟის მოთხოვნის მიღება, ვადების დაზუსტება და პროგრამული ფორმირება;
- საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლების სწორი გადამისამართება;
- შემოსული ზარების აღრიცხვა და სორტირება საკითხების მიხედვით.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- სასურველია უმაღლესი განათლება;
- აუცილებელია იდენტურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- ინგლისური და/ან რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office).
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- გუნდურად მუშაობის უნარი;
- კომუნიკაბელურობა;
- გამართული ვერბალური და წერითი უნარები;
- პასუხისმგებლიანობა.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთი წლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ განაცხადი “შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.

ამბასადორი
შპს „ალტა“ დღეისთვის წარმოადგენს ერთ-ერთ უმსხვილეს კომპანიას საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, ოპერირებს არსებული მსოფლიო ბრენდების, დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვების და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით, წლების განმავლობაში გაფორმებული აქვს პარტნიორული კონტრაქტები უმსხვილეს მსოფლიო ბრენდებთან.
შპს „ალტა“ აცხადებს ვაკანსიას ამბასადორის პოზიციაზე - ისთ ფოინთი, თბილისი მოლი.
ძირითადი მოვალეობები:
- მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის მახასიათებლების შესახებ მომხმარებლებისთვის დეტალური ინფორმაციის მიწოდება;
- კომპანიის მომხმარებლების მაღალკვალიფიციურად მომსახურება, არსებული მომსახურების სტანდარტების შესაბამისად;
- გაყიდვის განხორციელებამდე საქონლის ვარგისიანობის შემოწმება, მომხმარებელთან დემონსტრირება, გაყიდული ტექნიკის შეფუთვა;
- მაღაზიის ფარგლებში პროდუქციის ნაშთის კონტროლი, ნაშთის ნაკლებობის შესახებ შესაბამისი პირების ინფორმირება;
- კომპანიაში დაგეგმილ სხვადასხვა სახის აქციების გახორციელებაში მონაწილეობის მიღება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება, სასურველია ტექნიკური განხრით (შესაძლებელია არასრული უმაღლესი / სტუდენტი);
- გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
- სასურველია ტექნიკასთან მუშაობის გამოცდილება;
- ინგლისური ენის ცოდნას მიენიჭება უპირატესობა.
პიროვნული თვისებები:
- გამართული მეტყველების უნარი;
- პასუხისმგებლიანი;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- პროფესიულ ზრდაზე და განვითარებაზე ორიენტირებული.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთი წლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოგვეხმაუროთ “შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.

სოციალური მედიის მენეჯერი
“ალტა” ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, რომელიც ოპერირებს როგორც მსოფლიო ბრედნების, ისე დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვებისა და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით და წარმოადგენს უმსხვილესი მსოფლიო ბრენდების პარტნიორულ კომპანიას.
„ალტა“ აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე;
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის ონლაინ პლატფორმების, სოციალური ქსელების აქტიური მართვა და კონტენტის დაგეგმვა, ყოველდღიური განახლება;
- კატეგორიების მენეჯერებისგან მიღებული პროდუქციის შესახებ დეტალური ინფორმაციის მოძიება, დამუშავება;
- მომზადებული კონტენტზე, რომელიც მოიცავს ვიზუალურ მასალას, შესაბამისი ტექსტის შექმნა;
- პროდუქტისა და ბრენდის პოზიციონირების შესაბამისად კონტენტის შექმნა და პოსტების გამოქვეყნება;
- შექმნილი პოსტების რეკლამირება საჭირო აუდიტორიის მიმართ, ბიუჯეტის ეფექტური განაწილება;
- კამპანიის ფარგლებში თემატური პოსტების მომზადება;
- პოსტის მომზადების შემდეგ, ფეისბუქის გვერდზე განთავსება და საჭიროების შემთხვევაში, მისი რეკლამირება;
- ფეისბუქის გვერდების მონიტორინგი და მომხმარებლის ჩართულობის შეფასება (ლაიქები, კომენტარები, გაზიარებები);
- მონაცემთა ანალიზი და რეპორტინგი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- სოციალური მედია პპლატფორმების ცოდნა;
- სასურველია ფოტო/ვიდეო დამუშავების საბაზისო ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების MS Office ცოდნა,
- ინგლისური ენის ცოდნა.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- კრეატიული აზროვნების და კონტენტის შექმნის უნარი;
- ვერბალური/წერითი კომუნიკაციის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთი წლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ განაცხადი “შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.

კონტენტ მენეჯერი
“ალტა” ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, რომელიც ოპერირებს როგორც მსოფლიო ბრენდების, ისე დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვების და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით და წარმოადგენს უმსხვილესი მსოფლიო ბრენდების პარტნიორულ კომპანიას.
შპს „ალტა“ აცხადებს ვაკანსიას E-commerce კონტენტ მენეჯერის პოზიციაზე.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის ვებ-გვერდზე პროდუქციის ატვირთვა;
- პროდუქციის აღწერის, ანოტაციებისა და მახასიათებლების დამუშავება/ატვირთვა;
- პროდუქტების ფოტო-ვიდეო მასალის მოძიება და განთავსება საჭიროების შემთხვევაში;
- არსებული კონტენტის შემოწმება, კონტროლი და განახლება.
ძირითადი მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- მსგავს სფეროში მუშაობის ერთ წლიანი გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების (MS Office) მაღალ დონეზე ცოდნა;
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა სასურველია.
უნარ-ჩვევები:
- ანალიტიკური და კრეატიული აზროვნება;
- გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაცია;
- სტრატეგიული აზროვნება;
- პრეზენტაბელურობა;
- პასუხისმგებლიანობა;
- დეტალებზე ორინეტირებულობა;
- პრიორიტეტების სწორად განსაზღვირს უნარი.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთი წლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ განაცხადი “შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.

მაღაზიის მენეჯერი
“ალტა” ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, რომელიც ოპერირებს როგორც მსოფლიო ბრენდების, ისე დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვებისა და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით და წარმოადგენს უმსხვილესი მსოფლიო ბრენდების პარტნიორულ კომპანიას.
„ალტა“ აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- გაყიდვების გეგმის შედგენაში მონაწილეობის მიღება და მიმდინარეობის კონტროლი;
- მაღაზიაში მიმდინარე პროცესების მართვა, გამართული სამუშაო პროცესის ორგანიზება და მონიტორინგი;
- კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტების დაცვის უზრუნველყოფა;
- მაღაზიის მარაგების კონტროლი და შეკვეთების განთავსება;
- პერიოდული ინვენტარიზაციის ჩატარება;
- მაღაზიაში პროდუქციის მერჩენდაიზინგის სტანდარტების მიხედვით განლაგების უზრუნველყოფა;
- მაღაზიის საწყობში მარაგების აღრიცხვის დროულად და ზუსტად წარმოების უზრუნველყოფა;
- სალარო ოპერაციების გამართულად წარმოების უზრუნველყოფა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- აუცილებელია საცალო ვაჭრობის (რითეილი) ობიექტის მინიმუმ 3 წლიანი მართვის გამოცდილება;
- ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office).
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- გუნდის მართვის უნარი;
- ვერბალური/წერითი კომუნიკაციის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- პრეზენტაბელურობა.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთი წლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ განაცხადი “შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.

კონსულტანტი
“ალტა” ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, რომელიც ოპერირებს როგორც მსოფლიო ბრენდების, ისე დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვებისა და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით და წარმოადგენს უმსხვილესი მსოფლიო ბრენდების პარტნიორულ კომპანიას.
„ალტა“ აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე
ადგილმდებარეობა: თბილისი
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- შოურუმში არსებული პროდუქციის მახასიათებლების კარგად ცოდნა;
- მომხმარებელთა მაღალ დონეზე მომსახურება კომპანიის სტანდარტების შესაბამისად;
- გაყიდვების განხორციელებამდე, აღნიშნული პროდუქტის ვარგისიანობის შემომწმება, მომხმარებლის თანდასწრებით მისი განყუთვა და შემდგომ ქარხნულად შეფუთვა;
- კომპანიაში დაგეგმილი სხვადასხვა აქციის განხორციელებაში მონაწილეობის მიღება;
- კონფიდენციალურობის პოლიტიკის დაცვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- სასურველია უმაღლესი განათლება;
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე ან სერვისის მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
- ინგლისური ან/და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
- სერვის + ან მომსახურების სტანდარტების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესად.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- ვერბალური/წერითი კომუნიკაციის უნარი;
- კომუნიკაბელურობა;
- პრეზენტაბელურობა.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთი წლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ განაცხადი “შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.

საწყობის სპეციალისტი
შპს „ალტა“ დღეისთვის წარმოადგენს ერთ-ერთ უმსხვილეს კომპანიას საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, ოპერირებს არსებული მსოფლიო ბრენდების, დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვების და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით, წლების განმავლობაში გაფორმებული აქვს პარტნიორული კონტრაქტები უმსხვილეს მსოფლიო ბრენდებთან.
კომპანია „ალტა“ აცხადებს ვაკანსიას საწყობის სპეციალისტის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი : თბილისი, აფრიკა, გრიგოლ ლორთქიფანიძის ქუჩა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
• სასურველია უმაღლესი განათლება;
• (MS Office).
• სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
ძირითადი მოვალეობები:
• საწყობში პროდუქციის მიღება-მითვლა და ფიზიკურად განთავსების უზრუნველყოფა;
• მარაგების პროგრამული აღრიცხვის უზრუნველყოფა;
• პროდუქციის შიდა სტანდარტების მიხედვით აგროვება, შეფუთვა და სადისტრობუციო მანქანებში განთავსება;
• საწყობის ინვენტარიზაციისა და აღრიცხვის პროცესში ჩართლობა;
პიროვნული თვისებები:
• გუნდურობა;
• კომუნიკაბელურობა;
• პასუხისმგებლობა;
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთიწლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოგვეხმაუროთ“შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.

პროექტების მართვის მენეჯერი
“ალტა” ერთ-ერთი უმსხვილესი კომპანიაა საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, რომელიც ოპერირებს როგორც მსოფლიო ბრენდების, ისე დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვების და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით და წარმოადგენს უმსხვილესი მსოფლიო ბრენდების პარტნიორულ კომპანიას.
„ალტა“ აცხადებს ვაკანსიას პროექტების მართვის მენეჯერის პოზიციაზე;
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- პროექტების სრული ციკლის მართვა (იდეების გენერირება, დაგეგმვა, განხორციელება და მონიტორინგი);
- კომპანიის სხვადასხვა დეპარტამენტთან და გარე მომსახურე კომპანიებთან ეფექტური თანამშრომლობის უზრუნველყოფა;
- პროექტების შეფასება და ანალიზი, პროექტების შედეგების მუდმივი ანალიზი (ROI, შედეგების ეფექტურობა) და ხარისხის კონტროლი;
- პროექტის ბიუჯეტის განსაზღვრა და მართვა;
- რისკების იდენტიფიცირება და მართვა;
- რესურსის სწორი გადანაწილება და პროექტში ჩართული გუნდების კოორდინირება;
- პროექტებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის მართვა და რეგულარული რეპორტინგი მენეჯმენტთან;
- უშუალო ხელმძღვანელის მიერ ინიცირებული სხვა დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება სასურველია ბიზნეს ადმინსიტრირების მიმართულებით;
- მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება პროექტების მართვის მიმართულებით;
- პროექტების მართვის პროგრამების ცოდნა: MS Project, Jira და ა.შ;
- სასურველია PMP ან სხვა შესაბამისი სერთიფიკატი.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- ანალიტიკური, სტრატეგიული და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
- ორგანიზაციული და დროის მართვის უნარი;
- გუნდურად მუშაობის უნარი;
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების შემცველი დოკუმენტების წარდგენით, შპს „ალტას“ უფლებამოსილებას გვანიჭებთ, აღნიშნული დოკუმენტები დავამუშაოთ როგორც მოცემული, ასევე სამომავლოდ სხვა მსგავსი ვაკანსიების ფარგლებში და შევინახოთ კომპანიის ბიზნეს საქმიანობის ინტერესებიდან გამომდინარე, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და კომპანიის შიდა რეგულაციების შესაბამისად, არაუმეტეს ერთი წლის ვადით.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ განაცხადი “შეავსე სააპლიკაციო ფორმა” ღილაკის მეშვეობით.
